PSİKOLOJİ (İNGİLİZCE) LİSANS PROGRAMI |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı | |||||
4 |
240 |
TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey Yönelim: Akademik Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:31 Kategori: Ana Yeterlilik |
PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ |
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH) | KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ) | ||||||||||||||
KPÖÇ1 | KPÖÇ2 | KPÖÇ3 | KPÖÇ4 | KPÖÇ5 | |||||||||||
-Öğrencilerin psikoloji alanında sağlam bir kuramsal altyapı kazanmalarını ve disiplinler arası bir bakış açısı geliştirmelerini sağlamak. | -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi | ||||||||||||||
-Öğrencilerin kuramsal bilgilerini uygulamaya geçirmeleri, psikolojinin farklı alt alanlarında araştırma ve klinik deneyimi kazanmaları için olanaklar sunmak, mesleki etik ilkelere göre çalışmalarını yürüten, ayrımcılık yapmayan ve önyargısız mesleki değerlendirmelerde bulunabilen psikologlar yetiştirmek. | -Liderlik Ve Takım Çalışması | ||||||||||||||
-Psikolojinin farklı alt alanlarında bilgi sahibi olan; veri toplama, veriyi analiz etme ve yorumlama gibi bilimsel araştırma yapabilmek için gerekli becerilere sahip, insan gelişimini hem bireysel hem de sosyal değişkenler bağlamında değerlendirebilen psikologlar yetiştirmek. | -Etik ve Sosyal Sorumluluk | ||||||||||||||
-Psikoloji alanındaki gelişmeleri takip eden, bilimsel ve eleştirel düşünebilen, yeni fikirlere ve öğrenmeye açık psikologlar yetiştirmek. | -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim | ||||||||||||||
-Öğrencilerin sorumluluklarını yerine getirme bilinci kazanmalarını ve bağımsız çalışabilme becerilerini geliştirmelerini sağlamak. | -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme | ||||||||||||||
-Liderlik ve iletişim becerileri gibi sosyal becerileri etkili bir şekilde kullanabilen, toplumsal duyarlılığı yüksek, toplumsal sorunların çözümüne katkıda bulunabilen psikologlar yetiştirmek. | -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme | ||||||||||||||
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme | |||||||||||||||
-Değişimi Yönetebilme | |||||||||||||||
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim | |||||||||||||||
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme | |||||||||||||||
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik | |||||||||||||||
-Kültürel Bilinç ve İfade | |||||||||||||||
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği | |||||||||||||||
-Yabancı Dilde İletişim |